Skip to main content

I don't like her.

.
Hello peeps !
Kau ingat mood aku dah baik ke?
Belum kay.Setiap hari ada dugaannn...nak nangis wehhh
Okay cantik tak blog ni? Wildest Dreams' Mood.Hahahaha yessss..
Aku memang suka lagu Taylor Swift ,tapi this is my favourite!The music video isss.....awesome!Orang zaman lama punya style...best gilee...susah nak explain tengok je lah lagu tuu..

Okay aku nak cite pasal sorang budak yang memang aku tak berkenan dari awal tahun lagi.

Perangai budak tu yang aku tak berkenan

  • Suka melawan cikgu
  • Suka kutuk cikgu
  • Suka cari pasal
  • Suka nak kritik tak tentu pasal
  • Suka mencarut
  • Suka gaduh 
  • Suka ngumpat orang
  • Sikit-sikit tak puas hati dengan orang
  • Suka menonjol dan menolak orang ke tepi
  • Gaduh dalam group ws*this is annoying ok
  • tak tahu malu
  • berlagak nyanyi lagu orang putih tapi lagu tu dah 3-4 tahun lepas *hahaha
  • sebagai pengawas tak pernah jalankan tugas dan kesalahan disiplin lebih banyak dari murid biasa
  • jadi pengawas salah guna kuasa
  • tak hormat senior
  • sentap yang overdose
Huish banyakk..


Aku dan Dia

Okay.Disebabkan perangai aku ni tak sama macam kat sekolah rendah,(aku pendiam and act very sweet skrg ni haha),so takde masalah kan.Eih siapa kata takda masalah ,bohong eh,apa tujuan post nih.

nak dijadikan cerita,kitorang ada buat kerja kumpulan termasuk dengan dia (school project)
Then,dia (only two of us) ajak jumpa cikgu nak ambik bahan untuk school project,dan waktu tu cikgu tengah mengajar kelas lain (kitorang merayap because takde cikgu waktu tu) . Then,I just like "Cikgu tu tengah mengajar waktu rehat nanti jelah ,takkan nak ganggu cikgu mengajar tho" and then dia kata "Hah nak pergi waktu rehat pergilah,kita taknak pergi (pastu bebel smbil muka masam)" and I just like "Tumbuk jugak pompuan ni karang(act ckp dlm hti jee lol)"

pastu balik ke kelas ...mula-mula dua org ahli kmpuln kitorg buat dek jee pastu dalam 20 minit baru dorang tanya,"tak jumpa cikgu ke?" tetibe si dia datang dan berkata "Kita nak pergi tapi ada orang kata lepas rehat lah mendelah " . Aku buat bodoh je.Muka dia pun aku tak pandang.Amboi samsengnya nak perli-perli orang nii...Dengan cikgu tak hormat,dengan senior tak hormat,dengan kawan apatah lagi kann...

Then dia dengan sorg ahli kumpulan ni pergilah meredah masuk ganggu cikgu mengajar nak minta bahan untuk school project tuu....Then cikgu kata "Jumpa waktu rehat or lepas rehat " (Dorng critalah sambil muka masam-masam balik kelas.Pastu aku tersenyum sinis jekkk...tapi tak pndang muka dia punn... and I just like "Hah?Lepas reht or waktu rehat?Oh padan muka taknak dengar cakap orang."(act dlm hati jugakk ngeeee)

Aku dah agak dah ...Instinct aku dah rasa that she is the kind of hard to handle ...ceh ayatt...hahah...tapi betul apa..Kita tak suka perangai diaa..

Okey lahh....kalau boleh kita nak jauh kan diri daripada dia kayy...act,pristiwa tu harini berlaku..kalau korang nak tahu,budak lelaki pun benci ngan dia kayy...kita takdelah benci cuma tak suka 200%  ngehehehe...

Okey aku tengok blog ni cam personal diary plak...yelah kita tak de sape nak mengadu ...byee ...thank you baca tapi tak follow/komen hahahhh...

follow ig : @ms.me_1

♡
ini kita tujukan kepada impian.

Comments

Popular posts from this blog

GIVEAWAY GOSSIP GIRL

Assalamualaikum..Urmm!Tadi blogwalking pastu terjumpa satu GA yang TERAWESOME DI DUNIA! Blog die very cute!Purple!Kemas cantik,cute!I love her blog so much!And thank for a thousand cause making this AWESOME GA!..Saya harap saya menang,doakan saya boleh? Cantik kan banner die? ] Well,baru tengok banner tak tengok blog nyer yang kiut miut! Saya JUJUR dalam GA ini ...Never lie! ^^ ..Thnx kak!

Sorry for making you wait.

  First thing first, Where the hell have I been for the past 2 years? How on earth I skip 2023 and not write anything in 2023?? But so many things happened??? There is a new plot, a new storyline, and a new character. Interesting. I will always be surrounded by drama I guess haha.  "I swear, I don't love the drama, it loves me". These lyrics are literally defining the story of my life. This will be a short post, since I want to start writing poetry again, yeay. But I'll answer some questions. What happened to your group of 'so-called friends'? Well, we are pretty much divided. From 6 members to 3 members. To 4 and then it goes back to 3. And we have pretty much gotten closer than ever. And I'm delighted and grateful for having them in my life, Alhamdulillah. They are like my older sisters that I never had :) And we travel the world together just like the famous 3 musketeers <3 What happened to the famous feud and all your nemesis? One of them, which is

Inflamed.

            Inflamed. Interesting choice of words isn't it?  It is based on the pathology subject that I took for this semester. You know what happen after the cell/tissue injury? Inflammation. The white blood process comes rush to the site of injury and the agglutination and the permeability of blood vessels occurs and more in details that you can pretty much find in the Pathology textbook lol.  Anyway, the post injury first reaction is the inflammation. And if my life is a phase, it would be in "inflammation phase".  A LOT happened since my last post. Betrayal after betrayal. Constantly at the gun point. I've got enemies around me, circling me. Didn't feel safe anywhere. Even right now. It's like a never ending struggle. I am not whining by the way.  But I've learnt SO MUCH. I know that we can't trust anyone. I know how to play it cool. I know the tricks to survive. My bio, on insta and twitter is "Definitely the anti-hero". It's becaus