Friday, 16 January 2015

Hari Pertama di Sekolah Menengah.

Assalamualaikum .

Hari pertama bersekolah di SMKKDSK sangat mengujakan.   :) Hari pertama orientasi,  waktu tu saya takde sorang pun kawan.  :( Semua orang dah ada kawan masing-masing sebab dorang dari sekolah yang sama . So dari pagi sampai balik saya duduk sorang-sorang :( Rehat pun sorang-sorang :( But nasib baik dapat masuk kelas pertama :) Alhamdulillah :)

Tapi kakak-kakak kat situ baik-baik belaka ramah semuanya.Dorang kata comelnya budak nisweetnya dia ni. Heheheeeee. ..Hari kedua saya mula dapat kawan.Dia dari Johor, dia baru pindah. Dia pun baik jenis sempoi-sempoi gitu. Dia dengan saya berkawan :) Dia pun kata mula-mula dia takde kawan.

Saya pergi sekolah naik basikal sebab dekat gile lol.Belakang sekolah tu taman perumahan saya. :) Kawan-kawan pun kata dekat gile,nape tak jalan kaki je.hehee.Andd....ada seorang budak dari Skss.Haha kecik dunia ni jumpa balik :)

Byee

No comments:

Post a Comment

hey babes,no harsh word!