Saturday, 1 June 2013

Maybe not this time?

How are u?Well?Oh..lama tak jumpa right?Taknak tanya khabar ke? I don't think.Tadi baru balik dari kenduri kahwin dekat manong....Perak yob.Pengantin perempuannya dari Selangor pengantin lakinya dari Perak yob.Pengantinnya muke comei.Tak sempat tangkap gambar.Lepas tu gi jalan2 kat Hutan Lipur Ulu Kenas.

P2061375

Bukan kami yang tangkap gambar..ambik kat website..hehe..

P2061392

Takde org..Kami pergi ramai org..

P2061378
Bestkan?

Ha'ah...memg best...tapi mandi tak..Hhuhu.,.seddeynyer..of course!kalau pakai baju kurung nak terjung tang mana?lagipun tak bawak baju..This is my first time..pergi air terjun..siankan?
Upload gambar kay?


Kat mana?Kat rumahlah..tak sempat nak tangkap gambar kat kenduri tadi..Nanti kata 'ni kenduri kahwin hang ke?'..Tak pasai2 malu...So,balik rumah terus tangkap gambar...Cantik tak baju tu?Hihi..>v<...Jangan kata saya gedik!Gedik tang mana?

2 comments:

  1. Waa ! Cutenya kamu ! Baju kurung tu cantik lah :)

    ReplyDelete
  2. hehehe mane ade.. (feel embrassed)

    ReplyDelete

hey babes,no harsh word!