Skip to main content

Friday and Saturday

Assalamualaikum.Sebenarnya takde mood.Let me tell you.



At school

Just.Leave.Me.Alone


Ada seorang budak lelaki nih nama die *****.Dia ejek hidung saya .Sya tak tahu la kenapa.Why?Can I spell W.H.Y?Pastu saya marahlah..Pastu saya ejek nama dia *****the Botahe.Tahu plak marah orang ejek dia.Tapi kawan2 die pun ejek sekali.Sya tak tahan sampai suatu hari waktu rehat nak masuk kelas,saya nak takutkan die dengan menyimbah air dekat dia.PADAN MUKA dia.Nasib baik tak kena you know.Kalau kena,memang ..Pastu keesokannya,ada practice wat persembahan.Sifir lagu .Saya pegi lah tempat kawan saya,iaitu kumpulan yang buat persembahan sekali dengan saya.Pastu masa tu ***** buat persembabahan dengan kumpulan dia.Pastu waktu die dah balik die tolak saya sampai jatuh kerusi pastu die kata "Berambus ah anak anjing!"...Ewa-ewa-ewa..Sedap mulut kau!Suka hati kata orang anak anjing ko tu!apa?anak ****?
Kurang ajar betul!Keesokannya,kawan dia sembang dengan group budak laki dekat depan barisan saya..But waktu saya sampai dia kata " Budak busuk hati dah datang" .Cilaka lu !Tampar kang baru tau.

Tumblr_mh1lr7fdng1s3h2vlo1_500_large

Habistu die tu apa???Busuk kaki?Busuk mulut?Busuk ketiak?Geram!Melampau meka ni.!Nak penampar!
Sejak dari itu dia nampak saya die ejek saya "budak busuk hati"..Haish...rasa macam taknak datang sekolah pun ade..Sabar je la..Malu kay?


Persembahan Sifir Lagu

 Tumblr_mjdw3q3zee1r6pk5uo1_500_large


Yeah.Kena bagi harapan.Setelah only dua hari kitorang berlatih,akhirnya ,buat gak persembahan.


Ahli2



  • Aliya Ramle-ketua
  • Irdina Sofea-penolong
  • Maisofia-ahli
  • Aina -ahli
  • Saya -ahli
Kayh..Masa cikgu panggil kitorang , 10000 X nervous!Pastu nyanyi sifir 9 dengan melody Papa Ku Pulang Dari Kota..Malu gila!Satu kelas tengok kitorang..SENYAP!Lepas keluar terus lari!Happy and takut jugaklah!


Taylor Swift | Letras.mus.br


Tengok Taylor Swift.Persembahan dia bagus.


Handphone

Dengar sekarang semua popular pasal Handphone....Tak tahu la..Saya BB jew..BB curve..I mean BlackBerry Curve..Tak mahal..Tu pun 1 kali dua tahun saya pakai tau..sebab saya bukan orang yang sikit2
sms,mms..not person like that..Dengar lagu kat phone pun tak pernah..Apatah main game...

Tapi ..


 Heart Me

Waa..comelkan?Saya nak phone simple..sebab saya pakai 1 kali 2 tahun...Bukanlah handphone Galaxy NoteII..Saya bukan kaya..Lagipun,buat apa nak membazirkan duit kita untuk benda2 camtu..Beli phone RM 50 pon jadila..Asalkan dapat call bila kecemasan..Eh..sekarang phone murah2la..tak payah beli yang mahal yang akan rosak juga suatu hari nanti....Kay ,,,bayangkan..ayah korang dapat gaji,tapi 3000 jew..Jadi gunakan RM 3000 tu untuk beli Galaxy NoteII sebab ingatkan dapat gaji awal..Pastu tibe2 dapat gaji akhir bulan..Pastu korang nak wat camne?Bile mak ayah korang suruh   bagi  phone tu , mesti korang taknakkan?Tanpa disedari korang jadi anak derhaka...Sanggupkah korang?Kalau sanggup buatlah camtu..Okay kalau bagi mak ayah dia gaji RM 7000 keatas,tibe2 jatuh muflis..pastu mak ayah korang terpaksa minta semua phone korang termasuk phone dorang sendiri untuk digadai supaya untuk menyara kehidupan buat sementara..Mesti korang marah2 mak ayah korang..Dosa yang juga datang tanpa disedari..So pakai jela yang mampu,,bukan yang mampu yang MURAH..Lebih selamat,lagipun kalau kena curi ke,tertinggalke,rosak ke..takdelah korang nak melalak kan?Kalau korang kaya - raya pun kena steanby..
Tahu kat Malaysia ini,ramai kaya-raya..Tapi kaya-rayalah,kita kena steanby tak kira dalam bentuk apa sekali pun..Apatah lagi yang sederhana ini.Mulkan berjimat cermat mulai sekarang..Korang kaya-raya sekali pun,jangan memboros..Kay..Huh..



Enjoy your life without trouble..


CAFE İBİZA


Saya akhiri dengan video paling lawak dalam dunia!
p/s : Jangan pengsan tau..atau,..pecah perut



Comments

Popular posts from this blog

GIVEAWAY GOSSIP GIRL

Assalamualaikum..Urmm!Tadi blogwalking pastu terjumpa satu GA yang TERAWESOME DI DUNIA! Blog die very cute!Purple!Kemas cantik,cute!I love her blog so much!And thank for a thousand cause making this AWESOME GA!..Saya harap saya menang,doakan saya boleh? Cantik kan banner die? ] Well,baru tengok banner tak tengok blog nyer yang kiut miut! Saya JUJUR dalam GA ini ...Never lie! ^^ ..Thnx kak!

Sorry for making you wait.

  First thing first, Where the hell have I been for the past 2 years? How on earth I skip 2023 and not write anything in 2023?? But so many things happened??? There is a new plot, a new storyline, and a new character. Interesting. I will always be surrounded by drama I guess haha.  "I swear, I don't love the drama, it loves me". These lyrics are literally defining the story of my life. This will be a short post, since I want to start writing poetry again, yeay. But I'll answer some questions. What happened to your group of 'so-called friends'? Well, we are pretty much divided. From 6 members to 3 members. To 4 and then it goes back to 3. And we have pretty much gotten closer than ever. And I'm delighted and grateful for having them in my life, Alhamdulillah. They are like my older sisters that I never had :) And we travel the world together just like the famous 3 musketeers <3 What happened to the famous feud and all your nemesis? One of them, which is

Inflamed.

            Inflamed. Interesting choice of words isn't it?  It is based on the pathology subject that I took for this semester. You know what happen after the cell/tissue injury? Inflammation. The white blood process comes rush to the site of injury and the agglutination and the permeability of blood vessels occurs and more in details that you can pretty much find in the Pathology textbook lol.  Anyway, the post injury first reaction is the inflammation. And if my life is a phase, it would be in "inflammation phase".  A LOT happened since my last post. Betrayal after betrayal. Constantly at the gun point. I've got enemies around me, circling me. Didn't feel safe anywhere. Even right now. It's like a never ending struggle. I am not whining by the way.  But I've learnt SO MUCH. I know that we can't trust anyone. I know how to play it cool. I know the tricks to survive. My bio, on insta and twitter is "Definitely the anti-hero". It's becaus