Friday, 11 January 2013

What's is it FREAK/Penyelesaian Masalah FREAK



UnfairlyhAII...

Erggghhhh..ada orang pernah panggil korang FREAAKKK tak?Kalau ada jommm semangat baca artikel niee  ( muahahaha...saya sedihh ade orang panggil saya FREAK..Maybe yes or not just..)


" Hey,what are you doing,FREAK?"
" Stop calling me FREAK."
" You're the FREAK,You're the FREAK"

Must be tention right?hhhhuuuuhhhhh...(I gotta write thiss...)...

Maksudnya
FREAK.Tahu apa maksudnya? Orang Pelik.Okay...korang dah tahukann? Orang Pelik?Huhh..sabar...

Sebabnya
Hey...korang mesti nak tahukan kenapa orang panggil korang FREAK?Mungkin korang berwatakan AGAK SEDIKIT pelik...or UNIK...(Wahh..I wanna be UNIK).Ataupun korang terlalu baik hati,sopan santun,bersifat pemalu,TERLALU PERFECT juga membuatkan orang panggil korang FREAK.Kadang-kadang orang jealous..Macam tulah manusia...Semua tak kene..

Cara Atasinya

Mesti korang sedih,hina,rendah diri,ngamuk-ngamuk bile balik rumah,geram...so,cara untuk atasinyer ialah,
Setiap kali dorang panggil korang FREAK,korang kata camni  " Hey,FREAK tue,perangai yang semua orang nak tau.Sebab UNIK!Special one of course!" kata camtu tau.Ataupun korang cakap je "Alhamdullillah" (bagi orang Muslim).Ermm lagi satu betull ape..korang the special...I mean that,orang semua gedik,korang sopan.Ha!Not the special one ha?And UNIK?...Kalau dorang menjawap,apa korang kata,cakap camni " Tak larat nak bazirkan air liur dengan orang cam ko nie.."kata camtu terus...Ha!Kan SENANG!

Nak ubah panggilan FREAK

Korang mesti sakit telinge dengar kan?Korang berlagak normall...Macam orang lain,the kind and normal person one.. Idolanya .. orang baik hati,dan sopan santun...itu sahaja,, ....Lama kelamaan,korang akan jadi normal dan dorang takkan panggil korang FREAK...the DAMN word..ever!//



Motivasi oleh saya..Nur Adriana,Owner blog nie...SEMOGA BERJAYA!

No comments:

Post a Comment

hey babes,no harsh word!